Mynta

                                                                                                                                                                                                  
Jag gjorde världens godaste och fräschaste smoothie efter att jag, Lily och Louise var ute och tränade, med inspartion från Espresso House's ''Mango & Mynta Frapino''. Himla gott och uppfriskande. 
 
Recept: 
300 gram fryst mango 
En nypa färsk mynta 
2 dl juice 
1 kiwi 
Om man vill kan man ha ner is i mixern också. 
 
Kör allt i en mixer och njuuuuuuuuuuuuuut!
 
Observera att måtten är lite på måfå, jag bara hällde ner allt i en mixer och körde på smak, men något i den stilen funkar nog. Ikväll ska jag laga middag åt min pojkvän, till förrätt bruschetta och till varmrätt tagiatelle och svampstuvning. Vi får se om jag lyckas någon vidare, hehe. 

Comments

Comment here

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0