En vacker sak

 
Jag tröttnade på att plugga historia så jag fastnade i Photoshop, lekte runt och skrev fina quotes från den bästa boken som jag någonsin läst och någonsin kommer att läsa, The Fault In Our Stars. Jag har kommit fram till något sorgligt, jag har läst denna underbara bok av John Green och jag kommer antagligen aldrig hitta något så bra igen (eller i alla fall inte inom en snar framtid), och detta är därför en jobbig insikt. Dessutom ska jag snart gå in i historia salen och skriva ett prov som jag försökt att tänka på så lite som möjligt, men jag klappar mig på axeln och säger att: de finns människor som har det värre så get your act together maaaaaaaaaaaaaaaan! Kanske går det jättebra, kanske går det skit. Who knows? 
 
Tills vi ses igen, gå in i närmsta bokhandel eller bibliotek köp/låna The Fault In Our Stars och bli amaaaazed. 

Comments

Comment here

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0