I've got the eye of the tiger

De tre bästa låtarna just nu? 
Roar av Katy Perry, Burn av Ellie Goulding och Sommarvin av Hästpojken
 
Den roligaste bloggen?
Hanapee SÅKLART! Hon är alltid mitt i prick liksom, åh. SÅ himla rolig kvinna.
 
Om du skulle leva i en bok vilken bok skulle du vilja leva i då? 
Det är den absolut bästa boken jag läst någonsin! Den är så himla fin och guuuud vad jag grät!
 
 
 
Om du skulle äta en frukt resten av ditt liv vilken skulle du välja då? 
G-R-A-N-A-T-Ä-P-P-L-E! 
 
Vad gör du just nu (förutom att blogga)? 
Jag lyssnar på Filip & Fredriks podcast och drunkar i papper om källkritik (helt seriöst det absolut tråkigaste jag någonsing varit tvungen att lära mig).
 
Är du en spara eller slösa? 
Jag är en härlig mix av båda skulle jag vilja påstå. Det beror helt på hur mycket cashflow jag har. 
 
Den senaste bilden på dig.  
 
Om du fick välja vilken plats i hela världen som du teleporterades till just nu vilken hade du då valt? 
Jag ... måste nog säga London. Det är en stad jag älskar så himla mycket, den är stor men ändå himla mysig! Number uno på min reselista. 
 
Kan du tala flera språk? 
Hehe, de två självklara är svenska och engelska. Har rumänskt och amerikanskt påbrå men pratar bara svenska hemma. Har studerat spanska i fyra år och studerar just nu italienska, kan inget av dem flytande dock, kan väl typ göra mig förstådd (så typ turistnivå). 
 
 
Har du husdjur? 
Ja, jag har har två vid namn Coco & Chanel. De två sötaste små lurviga figurerna i mitt liv. 
 
Hur brukar du sminka dig? 
Ögonbrynspenna, eyeliner och mascara. Enkelt och snabbt. Liksom inget märkvärdigt direkt. Hehe. Till fest kan jag dock smeta på foundation, ögonskugga, rouge, läppstift etc. 
 
 

Comments

Comment here

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0