Idag är en jävligt bra dag.

Följande anledningar gör detta till en riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiktigt bra dag: 
 
1. Jag har Disney Channel!!!!! Barnet inom mig skriker av lycka samtidigt som du säger rakt ut mot dator skärmen: ''amen, Elsa, är du inte lite för gammal för att titta på Disney Channel??''. Till dig som påstår detta har jag två saker att säga: man är aldrig (aldrig, aldrig, aldrig, aldrig) för gammal för att titta på Disney Channel och dessutom led jag mig igenom hela min barndom utan betalkanaler (fancy kanaler som 3:an, Kanal5 etc). Jag hade endast SVT1, SVT2, 4:an och 6:an (FÖRSTÅR NI HUR JAG LED???). 
 
2. Det är freeeeeeeeedag. Jag har genomlidit en måndag, en tisdag, en onsdag och en torsdag och min belöning har blivit att det idag Ä-N-T-L-I-G-E-N är fredag.
 
3. Jag lyckades komma in på min tumblr igen! Wooo! Efter att jag varit utesluten ur kulten i flera månader på grund av att jag inte kunde komma åt min epost eftersom att jag glömt mitt lösenord och yadayadayada Haha. 
 
 
Ha en underbar fredag (för det ska jag ha) byeee cyberspace!
 

Comments
Postat av: sofia

wohooo grattulerar!!! men du skriver till en som i smärtans stund FORTFARANDE endast har samma gamla kanaler... sårar mig. please uppdatera och berätta för dina läsare att man klarar sig alldeles utmärkt utan betalkanaler, det bidrar snarare till ett högre intellekt då man tittar på nyheterna istället för timon&pumpa!!!!!!!!!!!!!!!!!! tack på förhand å glad haloween

2013-11-01 @ 00:27:44
URL: http://www.sofiaroxanne.devote.se

Comment here

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0