Cheating

Canon EOS 1100D - EFS 18-55mm
 
Kära bloggen, idag har jag syndat. I nästan fyra år har jag varit trogen mot min Nikon, vi har varit bästa vänner så länge, likt krigare i en äventyrsfilm men idag hände det något ............................................................................................. Jag pillade på en annan kamera, en Canon *pause for dramatic reaction* och (jag förstår inte att jag vågar säga det här) jag gillade det! Åh. I feel so dirty.
Dessa bilderna är tagna med en Canon EOS 1100D, jag går redan i köpar tankar men är även sugen på en Nikon D90. Ni förstår, min vapendragare och kära vän av fyra år börjar bli lite sliten. Lite gammal. Vi får se vad som händer, I might join the dark side. 
 
 
 
Förresten, efter gårdagens PW/jogg på en mil lider mina ben av träningsvärk. Herregud. Dessutom bara i vänstra benet, what is going on?! Lite läskig känsla faktiskt, haha. Himla udda. Får väl dock skylla mig själv, glömde (såklart) bort att stretcha. Stupid me ...

Comments
Postat av: julia

meheheh... i knew it

Svar: Ehehe
elsasaventyr.blogg.se

2013-09-19 @ 18:52:20
URL: http://juliaemanuelsson.devote.se

Comment here

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0