5 favoriter just nu

 
  1. Första gången jag hörde Katy Perrys nya låt kan jag erkänna att jag inte var sådär hemskt förtjust men efter ett par lyssingar har den fastnat, likt ett tuggummi under ens sprillans nya skor eller blåbärssylt på ens vita blus. Tummen upp för Katy Perry!



  2. Att det snart är höst! Varma koppar med kaffe på caféer runt om i stan, regniga dagar framför maraton av de bästa tv-serierna, att plocka fram höstkläderna som legat långt in i garderoben, att ta take-away muggen fylld med blåbärste till skolan och främst av allt att jag (äntligen) får sätta på golvvärmen i mitt rum, hihi. 

     
  3. Aussies hårprodukter! Oh, jeeez. Gjorde ett vågat move när jag av ren impuls köpte deras hyllade hårinpackning. Jag hade mycket pengar och ja, ni vet, shit happens MEN detta var faktiskt inte ett dåligt inköp. Jag blev himla nöjd även om 139 kronor kanske sved lite för en rookie hårvårdare som jag. 

     
     
  4. Att komma igång med gymmandet igen. Under sommaren har det varit så fint väder så jag har helt enkelt valt att bara vara ute och jogga istället för att cykla till ett gym på andra sidan stan. Men nu känner jag gympeppen och jag vet att även Nisha och Louise gör det så nu taggar vi! 

     
  5. Mina Urbanears. Jag är inget hörlursproffs och det finns säkert bättre hörlurar där ute i världen men för mig är dessa perfa! Underbart att bara stänga ute världen och lyssna på musik när man inte riktigt orkar bry som om någon eller något annat och det allra bästa att ha med på en svettig löprunda! 

     
 

Comments

Comment here

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0