Världens jobbigaste lillebror

Jag tror faktiskt att min bror är den absolut jobbigaste lillebrodern i världen. I år fyller han hela sju år och är superduper gullig men OJ vad jobbig han kan vara. Ni vet när man blir så där irriterrad så att man inte riktigt vet vart man ska ta vägen? Ungefär så känner jag just nu. Ugh ...
 

Jag blev tilldelad den fina barnvaktarplatsen under förmiddagen och då stacka systern min iväg till sin kompis. Fem minuter senare började lillebror klaga. Allting var helt plötsligt suuuuuper tråkigt. Inte ens datorn med dess alla spelmöjligheter kunde underhålla honom utan det han ville göra var att spela PS3. Den var inte i kopplad och jag kunde inte hitta kontrollen och shit vilken kallabalik det blev sjdklasjdklsajfklsjflkajsflkas. Over and out.
 

Comments

Comment here

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0