Perspektiv på livet

 
Hallojsan! Jag har spenderat hela eftermiddagen i Helgeandskyrkan här i Lund för kontraktträffen med mina konfisar. Kan ni förstå att jag stod pratade inför 200 personer tillsammans med Julia? Helt sjukt ju. Känner mig lite stolt för att jag faktiskt vågade, hihi. Dagen började med en SJUKT bra föreläsare, tyvärr har jag ingen aning om vad han heter men han har en cp-skada och pratade om perspektiv på livet. Det var så otroligt inspirerande och intressant. Bästa föreläsningen jag varit på någonsin. Nu ska jag ägna tid åt studierna och äta lite c-vitamin, börjar verkligen uppskatta frukt och dylikt nu. Förresten vill jag även säga att Nisha kämpar vidare, hon har motstått, glass, kakor, godis och påskmust hela helgen. Starkt gjort! Nu taggar jag matte mina kompizar, adjööööö!

Comments

Comment here

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0