Jordgubbsdrömmar är tillbaka

 
Halloj peepz! Jag har varit så otroligt frustrerad på det faktum att jag inte fått igång min blogg design, så frustrerad att jag vägrade blogga. Anar ni hur frustrerad jag blev? Hur som helst, nu är vi tillbaka med den gamla designen tillsvidare. Yäy. 


Idag mina vänner så ska jag, Nisha och Louise sticka till gymmet. Det var ju ett tag sedan sist. Nästan saknat min crosstrainer <3. Hehehe. Känna svetten och den där sköna smärtan, åh. Jag var så taggad i morse att jag tog med mig alla gymkläder till skolan. Men nu peepz så springa iväg till nästa lektion och ha praktiskt prov i naturkunskap. Ni får ha en trevlig dag och så hörs vi ikväll. Kram på er alla!

Comments

Comment here

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0