Hårgrubblerier ala Elsa

Hår. Hår. Hår och mera hår. Jag är den typen av människa som aldrig klipper mitt hår. Har faktiskt inte varit hos en frisör sedan 2011 och då var mamma tvungen att tvinga mig dit och det slutade (som vanligt) med att jag grät. Jag vet inte varför jag börjar gråta av att klippa håret men det är väl reaktionen på att jag inte tycker om mig själv i kort hår. På grund av den känslomässiga (haha) belastningen så klipper jag det kanske en gång om året, haha.
 
Vad det gäller hårvårdsprodukter köper jag sällan nytt, håller mig vid det gamla goda. Shampoo och balsam från Syoss och hårolja från Nashi Agran, det är en sån produkt jag inte kan leva utan. Såg nyss att mamma köpt deras shampoo som jag aldrig testat förut så det ska bli intressant! Men som sagt, rekomenderar starkt deras hårolja. SUPERDUPER! Den luktar även fantastiskt.
 

Comments
Postat av: Anna Larsson

åh jag älskar nashi!

det hade blivit fel i lagersaldot på grund av ganska högt tryck på shoppen just nu, finns 2 kvar!

2013-03-21 @ 20:06:08
URL: http://pyttis.blogg.se/

Comment here

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0