Här ligger jag och myser

 
 
En kopp varmt kamomill te och Tolkiens brilljanta ord gör tillvaron lite enklare. Igår hade jag lite feber men gick till skolan i alla fall för att genomföra ett matteprov. Och till min (och troligtvis alla andras) förvåning så gick det riktigt bra. Känns jätteskönt att ha det avklarat! Nu slipper jag gå och grubbla över det liksom. Har dock ett nytt grubbleri: som ni kanske vet så jobbar jag ju vid sidan av skolan men det börjar bli lite väl mycket. Stressar ihjäl för att hinna med skola, träning, jobb, vänner, konfirmation och familj. Kanske har jag lite väl många bollar i luften? Men samtidigt så behöver jag ju pengarna. Ugh. Ska gräva mig ner i sagornas värld och slippa grubbla. Tack och hej leverpastej!

Comments
Postat av: Alicia F

sv: nej men åh vad mysigt att höra! Jag har varit riktigt velig med mina blogg perioder, jag vet! och jag suger. Men håll ut! hehe

2013-03-21 @ 13:50:57
URL: http://mariefrick.blogg.se/

Comment here

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0