Glamour deluxe

Wuzzup? Jag ligger hemma, knaprar halstabletter, dricker litervis med vatten och känner mig allmänt ynklig. Måste vara frisk imorgon. Måste vara frisk imorgon. Måste vara frisk imorgon. Det är ju för tusan Superbowl, jag behöver ju vara där och heja på min älskade skola! Det ser dock ganska mörkt ut just nu ......
 
På tal om ingenting, häromdagen fick vi helt plötsligt nya kanaler av någon okänd anledning. Men det var inte vilka kanaler som helst, det var fancy filmkanaler så jag har spenderat de tre sista dygnen i min soffa framför tvn. Produktivitet 101. Men mitt i min lathet försöker jag faktiskt ändra lite på bloggen, nya typsnitt, lite mer färg och dylikt. Min uppmärksamhet ska nu återvändas till Top Model 13. Adjööööö.
 
Satt och ändrade lite med bloggen när jag insåg att min hudfärg och väggen typ smälter ihop. Herregud? HAHA
 

Comments
Postat av: Alicia F

Åh hoppas att du blir frisk snart!

sv: usch vad tråkigt ändå att behöva vara den som springer ut sist. Däremot kan ni se det som att ni är klassen som kommer avsluta stora dagen! alla kommer att komma ihåg er ;)

2013-03-21 @ 17:29:46
URL: http://mariefrick.blogg.se/

Comment here

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0