Date night

Marina and the diamonds på repeat. Igår var det Lund Super Bowl 2013 och även om Spyka Wolves förlorade så hade vi jävla kul! Lund Super Bowl är det största gymnasie evenemanget som anordnas i Sverige. Jag har faktiskt ingen aning om hur många vi var men Lunds Arena var helt fylld och vi var tvunga att stå upp hela kvällen för att det inte fanns några sittplatser kvar, helt galet haha! Synd att vi inte vann bara. 
 
Ikväll ska jag ut och äta med min pojke, lite date night sådär för att fira att det är påsklov och sedan ska vi (hoppas att alla ni andra också gör det) släcka alla lampor, stänga av all elektronik och tända ljus. Det är ju Earth Hour ikväll, det får man inte glömma. Nu ska jag fixa lite skolgrejs som jag inte är klar med. Ha det fint mina gurkor!
 

Comments

Comment here

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0