91 days to go

Med inspration ifrån he one and only HOFH (<--- klick on the link) så har jag, Nisha och Louise tagit ett nyttighetslöfte. Det kom som en ren snilleblixt igår när vi var på gymmet, för det var exakt tre månader kvar tills det att vi slutar första ring och det passade helt enkelt perfekt. Idag är det 91 dagar kvar och jag känner mig faktiskt sjukt taggad. Under dessa tre månader ska vi leva ett helt och hållet supernyttigt liv. Vi får inte äta godis, snacks (chips, popcorn etc), bakelser, fastfood och vi får inte dricka saft, läsk och så vidare. Kort och gott så ska vi skippa allt som har med onyttigheter att göra. Vi ska dessutom pallra våra rumpor till gymmet MINST två gånger i veckan och jag försöker få Nisha och Louise pepp på at springa Vårruset i maj. #etthälsosamt2013 
 
 

Comments

Comment here

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0