Some people just need a highfive in the face

 
Idag är det torsdag och imorgon är jag ledig för vi har d-dag (typ studiedag), det känns helt ok faktiskt. Ni behöver inte tycka synd om mig för att jag missar en skoldag. Hehe. Efter skolan ska vi i alla fall kötta på gymmet, så himla taggad. Känns som om det var hundra år sedan jag gymmade men icke, det var i tisdags. Och ikväll ska jag hem till Stefán och mysa lite. Greaaat thursday!
 
Vet att bloggisen varit lite ensam den senaste veckan men jag hade prov i samhäll, tal om dialekter och engelska läxa igår så jag har legat i högvarv och pluggelipluggat. MEN nu börjar vi på ny kula och då kommer ni få massa påhittiga inlägg (typ). Men nu ska jag dra mig tillbaka till mitt CSI avsnitt, ÅH, me love CSI. Vi hörs lite senare. 

Förresten, till alla stackars elever som går på kommunala skolor i Lund. Idag har dagen kommit, idag får vi potatisbullar! I can already feel the matkoma coming.

Comments
Postat av: sofiafiafiafia

vad söt du är!! <3

Svar: Awww, stop it you <3
elsasaventyr.blogg.se

2013-01-22 @ 23:28:52
URL: http://sofiaroxanne.devote.se

Comment here

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0