Säg hej till mina nya kompizar

 
En har gått och blivit sofistikerad med glasisar då det visades att man var både närsynt, översynt och hade brytningsfel. Fick med mig en liten låda med de fyra par jag tyckte mest om och nu har jag nog ändå fallit tycke för dessa från Gucci (yeah märkesglasögon). De jag har på mig är då ett visningspar men efter helgen ska jag sticka till min optiker och fixa allt. Kommer svida rejält i plånkan men ja, måste man så måste man. 
 
Ikväll kommer fina Louise hit och då ska vi ha en liten gamenight. Taggar tusan och imorgon blir det tidig uppstigning för att dra och gymma. Nu när jag kommit igång med gymmandet känner jag mig så jädra rastlös de dagar jag är inte är uppe på Actic och svettas. Ha en nice fredag allesammans. Kramizar!

Comments
Postat av: sofia

asfina! welcome to tha gang of glasses!!!!!!!!

Svar: tackar och bugar <3
elsasaventyr.blogg.se

2013-01-11 @ 17:26:44

Comment here

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0