Sommaren del ett

I can see you.
Jag och Alicia klädde ut sig för äventyr med våra konfirmander. 
Lillebror sjöng ''Den jag kunde va'' i kyrkan, tårarna rann. 
Jag var finklädd på lillebrors konfirmationsfest i nyinköpt klänning och vita strumpor. 
Puss. 
Jag fyllde sjutton år. 
Jag gjorde en chokladtårta med jordgubbar på till min födelsedagsfest. 
Han gillade inte att jag tog bilder på honom.
 
HEEEEEY FELLOW CYBERSPACEARE! Vad kan jag säga? Jag kan inte hålla fingrarna borta från bloggen, hela veckan har det kliat som bara den i mina fingrar och nu äntligen har jag tagit mig i kragen (inte för att jag har en krage men ni vet uttryck som uttryck). Jag är nu BloggElsa 2.0. 

Och vad kan vi då förvänta oss av BloggElsa 2.0? Det vet nog ingen, inte ens jag men jag kan lova att BloggElsa 2.0 kommer vara 1000x bättre än förut! Kika genom bilderna, känn peppen och längtan efter nästa inlägg. 
 
See you soon cyberspace. 
 
 

Comments

Comment here

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0