Vardagslyx

06.35. 06.45. 06.55. 07.05. 07.15. Faaaaaaaaaaaaaaan. Sådär började min morgon, jag som vanligtvis är ambitiös med tidiga morgnar och härliga frukostar misslyckades totalt imorse (suck). Måndagar är helt enkel inte någon bra Elsa-dag. Mötte som vanligt upp min fina vän Lily och slog följe till skolan, det är lite av en tradition och när vi väl var framme i skolan fick vi veta att vi har studiedag på onsdag. Blev alldeles varm och glad inombords.
 
Glädjen dödades dock snabbt när jag fick veta att vi har utvecklingssamtal den dagen. Finns det något värre än att lida sig igenom en kvarts ren terror? Inte konstigt att ungdomar är den gruppen i Sveriges befolkning som är de mest stressade. Sedan, efter vad som kändes som en oändlig evighet, slutade skolan och gick fick trampa min väg hemåt. Gjorde ett snabbt stopp på Coop Konsum inne i stan för att köpa juice och en skvallerblaska. ÅH, för mig är det vardagslyx. Älskar grapefrukt och ingen annan i min familj gör det så jag får ha den alldeles för mig själv.
 
Nu under eftermiddagen ska jag städa mitt förfärligt stökiga rum och plugga ner i min osociala plugg värld. Ugh. 
 

Comments

Comment here

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0