Spring i benen mina

Jag har spring i benen. Sjukt mycket spring i mina små ben. Förut, innan jag skaffade mig mitt lilla gymkort, så brukade jag vara ute och springa. Färdas dit mina fötter ville ta mig. Flyga fram till takten av musike men det har blivit dåligt med springande eftersom att gymmet gav mig rätt mycket mer träning MEN jag tycker ju om det så himla mycket. Springa ute i naturen, i staden osv. Så himla härligt!  Upptäckte nu i helgen att det finns perfekta joggingspår utanför det ställe där min pojkvän bor. Inte någon hård asfalt utan terräng, djskalåafkåasdamgågm, jag är så himla taggad! 
 
Imorgon ska jag förresten in till Malmö tillsammans med min engelska klass. Vi ska gå på en universitets mässa (Collage Day Scandinavia). Ska bli jättekul tycker jag, visserligen är det långt kvar men ändå intressant. Harvard, Oxford osv. Taggad som tusan. Dessutom ska vi till Starbucks, det finns ju på Malmö Central. Min käre vän Johanna är stammis så hon var såklart den som föreslog det, haha. 
 

Comments

Comment here

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0