Kreativa familjen

Gästerna hade gjort sin egen piñiata som var fylld med påskgodis, mums! 
Lillebror med sin älskade Iphone och till vänster ett par snygga brallor. 
Några kreationer, mitt är det multifärgade med ett svart hjärta. 
Efter som att min bror älskar SHM så var det såklart detta han målade. 
Påskdukning ala moder. 
Blommor, bordsplaceringar och kycklingar. 
Allas fina ägg som sedan total förstördes i årets äggrullning. Låt oss inte tala om resultatet. 
Mynta. Jag gillar inte mynta men det är fint. 
Godaste drinken någonsin. Is, mangojuice, ananasjuice och mynta.
 
Här har vi lite fina bilder ifrån påskaftonen som jag firade tillsammans med min familj, pojkvän och vänner. Trevligt hade vi. Och nej, jag vann inte påskäggsrullningen. Attans men Stefán vann fair and square. Påsken är nog en av mina favorit högtider. Inte för att man får godis, eller ja, inte bara för att man får godis men för att det oftast är vår vid den tiden. Inte i år dock, det snöade ju till och med en liten stund på årets påskafton. Annars är det härligt friskt små varmt väder och det tycker jag om. Perfekt klimat för en Elsa. 
 
 

Comments
Postat av: Alicia F

sv: haha! Perfekta dagen!

is <3
mango <3
ananasjuice <3

2013-04-04 @ 17:43:35
URL: http://mariefrick.blogg.se/

Comment here

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0