Oh, hello there sexy

 
Hello world (visa ord ifrån vinjetten till Stallkompisar). Introducerar Stefán aka le boyfirend. Han fyller faktiskt snart arton år, om 69 dagar för att vara exakt. Det kan dock vara svårt att tro att han gör det ibland för oftast betar han sig lite som en femåring. En mycket söt sådan dock. Sötaste i världens skulle jag vilja säga. Han är en klok och vis (OCH SNYGG) man i sina bästa år. 

Idag har vi spenderat hela dagen tillsammans. Ätit lunch på staden, ätit lite glass i solen, cyklat hit och dit, ätit middag tillsammans, poppat popcorn och druckit te. Han drack blåbär och lingon te ifrån Tehuset Java och jag drack Glöggte ifrån samma ställe. Just nu sitter vi och tittar på En shopaholics bekännelser, eller, han tittar och jag bloggar. Hehe. 

Vänner. Kompizar. Amigoz. Jag vet att det har varit en seg bloggdag just idag. MEN ibland måste man ta en liten paus från all mighty cyberspace. Stefán och jag har ibland skärm-fria-dagar. Vilket betyder att vi hittar på saker tillsammans istället för att sitta vid datorn/tv/mobilen/ipaden. Imorgon kommer det dock bli lite fler härliga uppdateringar. Dröm sött allihopa! 

Comments

Comment here

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0