Älskade pyttipanna

 
06.35 ringde mobilen och då var det dags för en ny skolvecka. Jag kände för att brista ut i gråt, ett klagorop och förklara för världen vilken sorg jag bär på mina axlar. OH GOD WHY? Mitt underbara påsklov hade ju precis startat! Jag hade ju kommit in i den där super härliga dygnsrythmen: somna vid två på natten och vakna vid tolv/ett på förmiddagen. Jag kommer sakna att kunna slappa hela dagarna och inte ha några måsten överhuvudtaget och nu blev jag helt plötsligt överlastad med måste. Essä i religionskunskap, nationella prov i svenska och ett prov i arbetsmarknadspolitik. Jeez. 
 
Med detta i åtanke ska jag idag vara en duktig gymnasieelev och sätta mig på ett fik i stan och plugga plugga plugga. Hemma har jag alldeles för många distractions och sitter man och plugga på fik ser man ju automatiskt väldigt duktig och smart ut. Förresten, har ni sett vilka pinglor till vänner jag har? Alltid lika vackra och inte alls knäppa. 

Comments

Comment here

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0