My christmas wishlist

 
Jag är kluven vad det gäller julen. Det är den absolut mest mysiga tiden på året och det kan man ju inget annat än att älska MEN vissa förknippar julen med helt fel saker. För många (jag vet, farlig generalisering igen) är det viktigaste med julen att få de bästa, största och coolaste julklapparna men för mig är det något annat. Att umgås med nära och kära, titta på Kalle Anka och att få känna mig riktigt tacksam för det liv jag har. Ni förstår, jag får skulldkänslor av alla julklappar jag får medan det finns barn i delar av maten som inte får någon mat, inte har tak överhuvudet och/eller far illa. 


Men jag gjorde en liten önskelista i alla fall, bara för att. Allt är saker jag funderar på att köpa själv egentligen men inte riktigt har råd med. Och en liten sidenote till islandsresan, jag önskar mig inte själva resan (den ska jag stå för själv), jag önskar mig bara tillåtelse till att få åka. Nu ska jag sippra blåbärssoppa, för jag har ingen vidare aptit men rum för blåbärssoppa det har jag.

Comments

Comment here

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0